menukar cosur mouse

Sunday, March 7, 2010

Tunjuk taring

Teman-teman seperjuanganku....
mewakili PERKEP BUKIT AMAN
pada tahun 2005.
setelah penat bertungkus lumus menentang permain-permain handalan dr negeri-negeri
kami dihidangkan dengan makanan yang enak-enak dan dihiburkan dengan muzik-muzik
dan di ikuti dengan tarian dr negeri masing-masing.


Kejohanan Badminton antara PERKEP GEMAS NG SEMBILAN pada tahun 1992 kalau nak taw aku lah juara dlm pertandingan ine..


Ini pula piala KPN pada tahun 2003 Aku mewakili Bukit Aman




Ini pula adalah barisan permain-permain Bukit Aman
pada tahun 2009
PERKEP BUKIT AMAN mendapat tempat ke dua dalam tourment ine
Tahniah Bukit Aman...


Sukan yang aku gemari sejak dibangku sek lagi.. setelah tamat alam pesekolahan pun aku masih lagi aktif dlm badmantion..
Biarpun aku sudah menjadi isteri seorang pegawai polis. Didalam PERKEP pun aku mewakili ke peringat negeri..sewaktu tu aku tinggal di balai polis tampin.Begitu jua setelah aku berpindah ke Gemas Ng Sembilan aku juga terpilih tuk ke peringkat negeri sembilan.




Aku dengan gayaku..

Pada th 1997 aku berpindah ke Bukit Aman .disini aku fikir aku tidak layak lagi untuk menyertai dlm pasukan PERKEP Bukit Aman, rupanya salah tekaan aku.Aku juga diminta mewakili Pasukan Bukit Aman.pd th 2003 ,2005 dan 2009 aku mewakili Bukit Aman.badminton PERKEP biasanya setiap 2th sekali, tapi kali nie entah mengapa telajak sampai 4th br nak ada pula.Taw2 jer lah bila dah lama berkubur reket tu dah tentulah kurenn...stamina nyer...walau bagaimanapun tahniah atas kerjasama rakan2 dalam pasukan ,pasukan Bukit Aman mendapat tempat ke 2 Bde Tengah tempat petama..



Ini sewaktu melihat anak membuat latihan PAINTBALL pulau besar.Hati tu bukan main kepalang lagi ingin nak bermain tapi waktu tu ada peserta cina tgh bermain.So dapat pegang M16 pun dah puas hehehe.. InsyALLAH satu ari saya akan kemari bermain bersamanya..



Saya mula berjinak bowling ni lepas diajak oleh anak saudara...bila dah mula main saya dah jadi seronok pulak. Ada masa lapang saja saya dengan anak2 tak akan lepas peluang utk main bowling. Bukannya apa main bowling ni tak perlu sangat stemina mcm main badminton. Tapi pulusnya lebih sikit laaa...




2 comments:

  1. wah!!hebat la tu..
    tu la nama nya..
    orang yang berminda hebat..
    hahaha..
    mama hebat..

    ReplyDelete
  2. mama xlah sehebat mana intan oiii!!!...sekadar mengeluarkan peluh jer..nak kata hebat tu may b..!!

    ReplyDelete