menukar cosur mouse

Sunday, March 7, 2010

~Kelam kelibut~


Arini adalah ari permulaan minggu.Entah kenapa aku begitu lena tidoq semalam,hinggakan pembantu aku tak datang pun aku xtaw.Aku hairan nape mereka x call aku...aku tenguk jam di handphone aku menunjukkan pukul 6 pagi.aku pun bergegas bangun mengejutkan suamiku..aku bersuara "bang diorang ada call abang tak"?suamiku pun kelam kabut bangun melihat jam di handphone dia.."tak der pun miscall yang!"aku pun cuba menghubungi mereka tapi tiada jawapan dr mereka,aku cuba call seorg lagi pun sama tiada deringan.entah apa jadi pada mereka pun aku tak taw.hinggalah saat aku menulis blog nie pun mereka takder hubungi aku.

Tapi ada aku kisah !!..mereka tak datang pun aku boleh jalan kan keje aku jugak.Tapi kalu takder suamiku yang tersayang pun kerja aku pun dah tentu tak dapat diteruskan, aku mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih diatas kerjasama suamiku.Kalu takder dia jawapnya pakat tak jalanlah biz aku tuuu...

Alhamdulilah syukur kehadrat illahi membuka ruang untuk aku mencari rezeki dihari ine..semoga rezekiku di hari ine diberkati Allah..Amin..


No comments:

Post a Comment